Mitä hyötyä on asiakkaiden tyytyväisyyden mittaamisesta?

Haluatko tietää, mitkä asiat toimivat hyvin asiakkaidesi mielestä ja missä on parantamisen varaa?

Tarjoamme asiakastyytyväisyystutkimusta esimerkiksi pk-yritykselle hintaan 690 € + alv (tutkimuksen hintaan vaikuttaa sen laajuus, kuten vastaajamärä, toteutustapa sekä käsiteltävän datan määrä).

Olemme toteuttaneet paljon erilaisia selvityksiä ja tutkimuksia eri toimialoilla ja hyödynnämme tutkimuksen teossa tieteellisen tutkimuksen periaatteita ja menetelmiä.

Asiakastyytyväisyystutkimus sisältää:

🔍 Räätälöidyn kyselyn
📊 Selkeän raportin tuloksista
🚀 Kehittämisehdotukset asiakastyytyväisyyden parantamiseksi

Hyödyt asiakastyytyväisyystutkimuksesta:
・Asiakkaiden uskollisuus ja sitoutuminen paranee, kun heidän palautteensa huomioidaan ja siihen vastataan.
・Asiakkaat voivat tuoda esiin arvokkaita näkökulmia, jotka auttavat erottumaan kilpailijoista.
・Kyselyiden antamaa tietoa, kuten NPS:ää, voidaan hyödyntää markkinointitoimenpiteissä.
・Kyselyistä saatu data voi tukea parempien ja tietoon perustuvien päätösten tekemistä.
・Auttaa tunnistamaan mahdolliset kehityskohteet ja parantaa asiakaskokemusta.

Kun asia on ajankohtainen, ota yhteyttä sähköpostilla tai puhelimella!

📧 juhamatti.huusko@navigatio.fi
☎️ 050 5370 525

Samankaltaiset artikkelit