Navigatio Oy toteutti asiakastyytyväisyystutkimuksen Data Group Finland Oy:n jäsenliikkeille
Navigatio Oy toteutti asiakastyytyväisyystutkimuksen Data Group Finland Oy:n jäsenliikkeille. Tutkimus toteutettiin kyselytutkimuksilla aikavälillä 12/2024–1/2025. Asiakastyytyväisyystutkimuksen tavoitteena oli kerätä asiakkailta palautetta jäsenliikkeiden toiminnasta, palveluista ja tuotteista. Tutkimuksen avulla kerättiin arvokasta tietoa asiakkaiden näkemyksistä, asiakastyytyväisyyden tasosta sekä kehittämistä kaipaavista osa-alueista.
Tutkimuksen tuloksena Data Group Finlandin jäsenliikkeille toimitettiin raportit, jotka sisälsivät analyysin tuloksista sekä suosituksia asiakastyytyväisyyden parantamiseksi. Tutkimuksen tulosten pohjalta jäsenliikkeet pystyvät tekemään strategisia päätöksiä ja toimenpiteitä asiakastyytyväisyyden vahvistamiseksi.
”Tutkimus auttaa jäsenliikkeitämme lisäämään ymmärrystä asiakkaistaan ja parantamaan toimintaansa entistäkin asiakaslähtöisemmäksi. Olemme erittäin iloisia siitä, miten tyytyväisiä asiakkaamme ovat toimintaamme. Tässä tutkimuksessa jäsenliikkeiden NPS asettui lukujen 50–89 välille, jota voidaan pitää erinomaisena tuloksena.” – toteaa Data Group Finlandin toimitusjohtaja Timo Vilenius.
Data Group
Data Group on suomalainen vuonna 1992 perustettu itsenäisten ict-kauppiaiden muodostama ketju. Data Group -toimipisteitä on kaikkiaan 61 kpl ja niissä työskentelee 400 ICT-ammattilaista.
Jäsenliikkeiden yhteinen liikevaihto on 82 miljoonaa euroa. Data Groupin vahvuus perustuu jatkuvaan kouluttautumiseen, sekä koko ketjun tietotaidon ja tekemisen hyödyntämiseen. Data Group toimii yhteistyössä alan johtavien kumppaneiden kanssa.